Първоначално публикувано от Doomguy
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфата Гасне в движение !!
Collapse
X
-
Е точно тук всички сте в грешка освен Doomguy,на тази кола датчика на КВ се влияе точно от температурата,и по точно от температурата на маслото,именно защото се плиска в масло,която никой няма как да я знае,защото тя е различна при различните марки.
П.С.Причината за гасненето е именно прегряването на бобината на датчика,оттам ЕКУ-то гаси мотора,и не пали докато не изстине датчика.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениемаслото има сравнително постоянна температура, както и другите неща из двигателя
До момента няма създадена система за терморегулиране, която да е способна да подържа точно определена температура. Колкото и да е съвършенна системата, температурата варира в някакви граници. А тези граници се влияят от редица фактори, както в случая от околната теммпература.
Това е валидно за всякакви системи за регулиране, за каквото се сетиш.
---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:37 ----------
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЕ точно тук всички сте в грешка освен Doomguy,на тази кола датчика на КВ се влияе точно от температурата,и по точно от температурата на маслото,именно защото се плиска в масло,която никой няма как да я знае,защото тя е различна при различните марки.
П.С.Причината за гасненето е именно прегряването на бобината на датчика,оттам ЕКУ-то гаси мотора,и не пали докато не изстине датчика.
Тогава защо нямам проблем с работата му?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДо момента няма създадена система за терморегулиране, която да е способна да подържа точно определена температура. Колкото и да е съвършенна системата, температурата варира в някакви граници. А тези граници се влияят от редица фактори, както в случая от околната теммпература.
Това е валидно за всякакви системи за регулиране, за каквото се сетиш.
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениетова не е белтъчен организъм нито космическа совалка за да са фатални тези температурни колебания, температурата е относително постоянна и всички датчици и системи са предвидени да работят нормално, имат някакъв толеранс.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
разбира се, никой не очаква нещо повредено да продължи да работи, както преди, все още няма саморемонтиращи се детайли,двигателят достига работна температура и то спира, трябва да е смени, нали знаеш електрониката не обича жега
При високите температури и налягания в цилиндрите тези 5- 10 градуса са нищожни. Електрониката не е вечна, дори да е немскаLast edited by lordliness; d.m.y г., 14:48.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеразбира се, никой не очаква нещо повредено да продължи да работи, както преди, все още няма саморемонтиращи се детайли,двигателят достига работна температура и то спира, трябва да е смени, нали знаеш електрониката не обича жега
Факт, че този датчик, който иначе не съдържа движещи се части, дефектира толкова закономерно, говори лошо за производителя (моят беше bosch). Това ли е немското качество?
Явно ставаме във все по-голяма степен жертви на "планираното дефектиране" - двигателят на съвременната икономика.
PS:
А и в този датчик няма никаква електроника. Само един постоянен магнит и една намотка.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:55.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеФакт, че този датчик, който иначе не съдържа движещи се части, дефектира толкова закономерно, говори лошо за производителя (моят беше bosch). Това ли е немското качество?
Явно ставаме във все по-голяма степен жертви на "планираното дефектиране" - двигателят на съвременната икономика.
Телевизори, компютри също нямат подвижни части, но се развалят доста по- честоНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеТези коли вече са за скрап, датчика е работил при тежки условия последните 10-15 години- това малко ли е?
Телевизори, компютри също нямат подвижни части, но се развалят доста по- често
Знаеш ли, че в онези години е излязал закон според който производители на крушки, които отказват да дефектират за повече от определено време (примерно 3 години) да биват глобявани?
Експлоатационният период на едно електротехническо изделие при нормални условия на експлоатация (и не само) зависи от проектирането му, от вложените материали и от качеството на сглобката.
Преди години, макар и с по-несъвършенни технологии се произвеждаха по-качествени неща.
Тъй че не трябва да се правят кардинални изводи за дадена техника като цяло, базирайки се на китайската такава.
Аз мога да дам много примери в подкрепа на обратното.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДо момента няма създадена система за терморегулиране, която да е способна да подържа точно определена температура. Колкото и да е съвършенна системата, температурата варира в някакви граници. А тези граници се влияят от редица фактори, както в случая от околната теммпература.
Това е валидно за всякакви системи за регулиране, за каквото се сетиш.
---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:37 ----------
При околна температура от порядъка на 20 градуса маслото не се ли плиска по същия начин върху датчика?
Тогава защо нямам проблем с работата му?Ще ми обясниш ли защо датчика първоначално прави проблем от време на време,след известно неопределено време спира да работи ???????????????
Last edited by Mury; d.m.y г., 16:30.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЩо ми говориш глупости,аз от поне 150 сменени датчика,половината са сменени зиматаЩе ми обясниш ли защо датчика първоначално прави проблем от време на време,след известно неопределено време спира да работи ???????????????
Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:38.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Супермен се разсърдисамо вие двамата си имате игнор списъци,тва говори че ви е трудно да комуникирате с хората.Разбрали сме че знаете всичко,ама ви липсва малко опит
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеВместо да се карате, кажете може ли дава бъгове този датчик в интервал само от 30-60градуса, защото на мен в този интервал от температура, при изгасен двигател, винаги ми пали от третия път.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment