Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфата Гасне в движение !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Датчика не беше ли потопен в маслото? Би трябвало да се влияе и от неговата температура.
    Не, датчикът не е потопен в маслото.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Е точно тук всички сте в грешка освен Doomguy,на тази кола датчика на КВ се влияе точно от температурата,и по точно от температурата на маслото,именно защото се плиска в масло,която никой няма как да я знае,защото тя е различна при различните марки.

      П.С.Причината за гасненето е именно прегряването на бобината на датчика,оттам ЕКУ-то гаси мотора,и не пали докато не изстине датчика.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        маслото има сравнително постоянна температура, както и другите неща из двигателя
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          маслото има сравнително постоянна температура, както и другите неща из двигателя

          До момента няма създадена система за терморегулиране, която да е способна да подържа точно определена температура. Колкото и да е съвършенна системата, температурата варира в някакви граници. А тези граници се влияят от редица фактори, както в случая от околната теммпература.

          Това е валидно за всякакви системи за регулиране, за каквото се сетиш.

          ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:37 ----------

          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Е точно тук всички сте в грешка освен Doomguy,на тази кола датчика на КВ се влияе точно от температурата,и по точно от температурата на маслото,именно защото се плиска в масло,която никой няма как да я знае,защото тя е различна при различните марки.

          П.С.Причината за гасненето е именно прегряването на бобината на датчика,оттам ЕКУ-то гаси мотора,и не пали докато не изстине датчика.
          При околна температура от порядъка на 20 градуса маслото не се ли плиска по същия начин върху датчика?
          Тогава защо нямам проблем с работата му?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            До момента няма създадена система за терморегулиране, която да е способна да подържа точно определена температура. Колкото и да е съвършенна системата, температурата варира в някакви граници. А тези граници се влияят от редица фактори, както в случая от околната теммпература.

            Това е валидно за всякакви системи за регулиране, за каквото се сетиш.
            това не е белтъчен организъм нито космическа совалка за да са фатални тези температурни колебания, температурата е относително постоянна и всички датчици и системи са предвидени да работят нормално, имат някакъв толеранс.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              това не е белтъчен организъм нито космическа совалка за да са фатални тези температурни колебания, температурата е относително постоянна и всички датчици и системи са предвидени да работят нормално, имат някакъв толеранс.
              Имат заложен толеранс, когато са изправни. А когато дефектират, те оставят на пътя. Не че е фатално.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                разбира се, никой не очаква нещо повредено да продължи да работи, както преди, все още няма саморемонтиращи се детайли,двигателят достига работна температура и то спира, трябва да е смени, нали знаеш електрониката не обича жега

                При високите температури и налягания в цилиндрите тези 5- 10 градуса са нищожни. Електрониката не е вечна, дори да е немска
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:48.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  разбира се, никой не очаква нещо повредено да продължи да работи, както преди, все още няма саморемонтиращи се детайли,двигателят достига работна температура и то спира, трябва да е смени, нали знаеш електрониката не обича жега

                  Факт, че този датчик, който иначе не съдържа движещи се части, дефектира толкова закономерно, говори лошо за производителя (моят беше bosch). Това ли е немското качество?
                  Явно ставаме във все по-голяма степен жертви на "планираното дефектиране" - двигателят на съвременната икономика.


                  PS:

                  А и в този датчик няма никаква електроника. Само един постоянен магнит и една намотка.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:55.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Факт, че този датчик, който иначе не съдържа движещи се части, дефектира толкова закономерно, говори лошо за производителя (моят беше bosch). Това ли е немското качество?
                    Явно ставаме във все по-голяма степен жертви на "планираното дефектиране" - двигателят на съвременната икономика.
                    Тези коли вече са за скрап, датчика е работил при тежки условия последните 10-15 години- това малко ли е?
                    Телевизори, компютри също нямат подвижни части, но се развалят доста по- често
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Тези коли вече са за скрап, датчика е работил при тежки условия последните 10-15 години- това малко ли е?
                      Телевизори, компютри също нямат подвижни части, но се развалят доста по- често
                      Знаеш ли, че в САЩ наскоро честваха стотния рожден ден на една електрическа крушка (обикновена крушка с нажежаема жичка от серийно производство, която свети вече повече от 100 години)?
                      Знаеш ли, че в онези години е излязал закон според който производители на крушки, които отказват да дефектират за повече от определено време (примерно 3 години) да биват глобявани?

                      Експлоатационният период на едно електротехническо изделие при нормални условия на експлоатация (и не само) зависи от проектирането му, от вложените материали и от качеството на сглобката.

                      Преди години, макар и с по-несъвършенни технологии се произвеждаха по-качествени неща.

                      Тъй че не трябва да се правят кардинални изводи за дадена техника като цяло, базирайки се на китайската такава.

                      Аз мога да дам много примери в подкрепа на обратното.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        До момента няма създадена система за терморегулиране, която да е способна да подържа точно определена температура. Колкото и да е съвършенна системата, температурата варира в някакви граници. А тези граници се влияят от редица фактори, както в случая от околната теммпература.

                        Това е валидно за всякакви системи за регулиране, за каквото се сетиш.

                        ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:37 ----------



                        При околна температура от порядъка на 20 градуса маслото не се ли плиска по същия начин върху датчика?
                        Тогава защо нямам проблем с работата му?
                        Що ми говориш глупости,аз от поне 150 сменени датчика,половината са сменени зимата Ще ми обясниш ли защо датчика първоначално прави проблем от време на време,след известно неопределено време спира да работи ???????????????
                        Last edited by Mury; d.m.y г., 16:30.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Що ми говориш глупости,аз от поне 150 сменени датчика,половината са сменени зимата Ще ми обясниш ли защо датчика първоначално прави проблем от време на време,след известно неопределено време спира да работи ???????????????
                          За да не ти говоря повече глупости и за да не чета и аз твоите, айде бегай в игнора, докато се научиш да говориш.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:38.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Супермен се разсърди само вие двамата си имате игнор списъци,тва говори че ви е трудно да комуникирате с хората.Разбрали сме че знаете всичко,ама ви липсва малко опит
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Вместо да се карате, кажете може ли дава бъгове този датчик в интервал само от 30-60градуса, защото на мен в този интервал от температура, при изгасен двигател, винаги ми пали от третия път.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                                Вместо да се карате, кажете може ли дава бъгове този датчик в интервал само от 30-60градуса, защото на мен в този интервал от температура, при изгасен двигател, винаги ми пали от третия път.
                                Не е в него проблема,на студен мотор няма как да е от него,само при по новите мотори,от евро 4 на горе е обратен ефекта,не пали на студено,а на топло няма проблем........................
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X